Deze website is geschreven in eenvoudige taal.
 

U bent op de website www.carthago.com.
Deze website is eigendom van Carthago Reisemobilbau GmbH.
Hier vindt u heel wat informatie over onze campers.
Campers zijn voertuigen om mee te reizen en in te verblijven.
U kunt ermee rijden, erin slapen en eten, en mee op vakantie gaan.

Wie of wat is Carthago?

Het bedrijf Carthago bestaat al vele jaren.
Het hoofdkantoor is gevestigd in Aulendorf in Zuid-Duitsland.
Twee andere fabrieken bevinden zich in Slovenië.
Carthago produceert zeer uiteenlopende modellen, van compacte stacaravans tot grote luxevoertuigen.

Carthago staat voor:

• hoge kwaliteit
• moderne techniek
• veel comfort
• veilig reizen
• stijlvol design

Welke info vindt u op deze website?

Hier leest u:

• Welke campers Carthago aanbiedt
• Wat Carthago-voertuigen zo bijzonder maakt
• Waar u een dealer vindt
• Welke innovaties de nieuwste voertuigen hebben
• Hoe u contact met ons opneemt

Welke modellen er beschikbaar zijn

Carthago bouwt verschillende soorten campers, waaronder halfintegrale en integrale campers. Dit zijn de belangrijkste modellen:

C1-tourer Edition+ (integraal)

• Veel ruimte en een mooi design
• Ideaal voor een vakantie met twee of met het hele gezin
• Verkrijgbaar in vele varianten
→ Lees meer over de C1-tourer Edition+

C2-tourer (integraal)

• Comfortabel
• Alleen op Mercedes-Benz
• Ideaal voor vakanties met z'n tweeën of met het gezin
→ Lees meer over de C2-tourer

chic c-line I (integraal)

• Stijlvol design en een hoogwaardige uitrusting
• Binnenin veel ruimte en modern meubilair
• Voor mensen die iets bijzonders willen
→ Lees meer over de chique c-line

chic e-line / s-plus (integraal)

• Zeer comfortabel en met veel technische snufjes
• Ideaal voor lange reizen
• Elegante materialen en veel opbergruimte
→ Lees meer over de chic e-line / s-plus

liner-for-two (integraal)

• Bedoeld voor 2 personen
• Een extra grote badkamer en een gezellige woonruimte
• Veel ruimte voor wie luxueus wil reizen
→ Lees meer over de liner-for-two

chic c-line (halfintegraal)

• Praktisch en luxueus tegelijk
• Comfortabele badkamer en veel ruimte
• Modern design en een comfortabel leefgedeelte
→ Lees meer over de chic c-line

C1-tourer Edition+ (halfintegraal)

• Sportief en opvallend
• Gezellig interieur
• Ideaal voor elke reis
→ Lees meer over de C1-tourer Edition+

C1-tourer (halfintegraal)

• Sportief en opvallend
• Gezellig interieur
• Ideaal voor elke reis
→ Lees meer over de C1-tourer

Hoe werkt de website?

U kunt op woorden of afbeeldingen klikken. Dan krijgt u meer informatie. De website is geschikt voor smartphones, tablets en computers.

Bovenaan vindt u het Menu. Daaronder vindt u de belangrijkste rubrieken:

Campers
→ Alle modellen met foto's, indelingen en uitleg.
• Over Carthago
→ Informatie over de onderneming Carthago.
→ Hierleest u ook hoe het allemaal is begonnen.
• Kwaliteit en techniek
→ Meer info over de materialen, veiligheid en opbouw van de voertuigen.
• Dealers
→ Hier ziet u waar u Carthago-dealers bij u in de buurt vindt.
• Nieuws & Evenementen
→ Nieuws over nieuwe modellen, beurzen en evenementen.
• Carrière
→ Hier vindt u de vacatures en eventuele stages bij Carthago.

Informatie over de toegankelijkheid van de website

In de toegankelijkheidsverklaring vindt u informatie over hoe toegankelijk deze website is. Alle dingen die nog niet eenvoudig toegankelijk zijn, staan hier vermeld. We hebben deze tekst herschreven op 23-6-2025.

We doen ons best om de website voor iedereen begrijpelijk te maken. We streven ernaar de website steeds beter te maken.

Ervaart u een belemmering bij het lezen van deze website, kunt u dat altijd melden. Stuur ons een e-mail. Ons e-mailadres is: info@carthago.com.
We antwoorden zo snel mogelijk. U krijgt gegarandeerd binnen 4 weken antwoord.

Onderaan op de website vindt u twee belangrijke links:

Impressum

In de Imprint staat:

• Wie de website ontworpen heeft
• Wie verantwoordelijk is
• Hoe u contact kunt opnemen met het bedrijf

→ Lees hier meer over Imprint

Gegevensbescherming

In het Privacybeleid staat:

• Welke gegevens over u worden verzameld
• Waarom we dit doen
• Hoe we uw gegevens beschermen

→ Lees hier meer over gegevensbescherming

Wat zijn cookies?

Wanneer u onze website gebruikt, slaan we kleine hoeveelheden gegevens op. Dit zijn de cookies.

Cookies zorgen ervoor dat:

• de site goed werkt,
• we weten welke pagina's zijn bezocht,
• de inhoud sneller laadt.

Als u de pagina voor de eerste keer opent, ziet u een venster. Daar kunt u selecteren welke cookies u wilt toestaan. Onderaan de pagina staat een knop 'Cookies'. U kunt uw keuze later altijd wijzigingen via deze knop.

Hebt u nog vragen?

Mail ons: info@carthago.com

Of bel ons:
Telefoon: +49 (0) 7525 / 9200-0

Aanwijzing

Deze website in eenvoudige taal bieden we u vrijwillig aan.
De bedoeling is u te helpen om onze info beter te begrijpen.
Deze inhoud is geenszins bedoeld ter vervanging van juridische teksten.